Täiesti uus ja põnev programm!
Koolitus toimub 6. veebruaril 2020
Päeva alustab ettekandega ja põnevate lugudega Jane Kotka, Eesti Energia kliendikogemuse juht
Päeva koolitusprogrammi viib läbi Eva-Maria Kangro, Psühholoogiadoktor, muutuste juhtimise ja enesearengu nõustaja
Hea hambaravis töötav administraator, ootame Sind põnevale energiat andvale arengupäevale!
Seekord on meil esinejaid kaks. Mõlemad on teeninduse valdkonnas pika kogemusega ja samas lähenevad oma teemale eripalgeliselt. Oleme uhked ja rõõmsad, et sellise kaliibriga koolitajad tulevad meie armsatele hambaravi administraatoritele oma kogemusi jagama ning nende tööriistakohvrit uute nippidega täiendama!
KAVA
6. veebruar 2020 (neljapäev)
kell 9:00-16:30
Radisson BLU Olümpia hotell
Liivalaia 33, Tallinn
8:30 Registreerimine ja hommikukohv
9:00 Positiivse kliendikogemuse/patsiendikogemuse kujundamine (Jane Kotka)
Mis mõjutab kliendi kogemust ja kuidas märgata kliendi ootuseid?
Miks on klienditeekond ja kliendikogemuse kasvatamine oluline teema?
Millised on kliendikogemuse kokkupuutepunktid, mis on kliendi teekond?
Miks võib kliendi teekond katkeda?
Mida teha, et klientide teekond oleks sujuv ja positiivne?
Jane on Eesti Energia AS kliendikogemuse juht alates 2017 novembrist. Varasemast on Janel pikajaline kogemus suurte ettevõtetega (Telia, Starman), töötades teenindusvaldkonnas infojuhtimise ja teeninduskvaliteediga. Jane fookuses on kliendikogemuse kasvatamine, st kliendi rahulolu ettevõtte, teenuste ja teenindusega.
10:30-10:45 Kohvipaus
10:45-16:30 Stressijuhtimise ja edasiviiva suhtlemise töötuba (Eva-Maria Kangro)
Administraatorite igapäevatöös tuleb ette kohtumisi ärevil või murelike patsientidega. Selleks, et valitseda edukalt pingeid ja suhelda edasiviivalt, ei saa aga üle ega ümber iseenda heast vormist. Töötoas saab selgemaks, kuidas psühholoogia ja neuroteaduse abil negatiivseid emotsioone ennetada ning maandada, seda nii teistega suhtlemisel kui iseenda juhtimisel. Jagame kogemusi ja paneme nippe ka jooksvalt proovile.
Eva-Maria on psühholoog, muutuste juhtimise ja enesearengu nõustaja. Tema missiooniks on toetada inimeste edu ja heaolu, rakendades psühholoogia ja neuroteaduste teadmisi, mida kinnitab ka omal nahal kogetu. Ta aitab meeskondadel ja (enese)juhtidel kasulikke muutusi ellu viia ning keset väljakutseid vormis püsida.
Eva-Marial on doktorikraad psühholoogias. Ta on Eesti Motiveeriva Intervjueerimise Treenerite Assotsiatsiooni asutajatest ja kuulub Eesti Mentorite Koja liikmeskonda.
Töötuba koosneb kolmest eradi teemablokist
10:45-12:15 Stress ja vaimse vormi tagala
Stress igapäevaelus – negatiivne ja positiivne stress ning mis seda üleval hoiab.
Vaimse vormi tagala edukaks pingeteta toimetulekuks.
12:15-13:00 Lõuna
13:00 -14:30 Viis enesejuhtimise võtet
1-2-3 kohaloleku tehnika. Positiivse kinnitamine. Tahan versus pean. Muretsemise ümberraamistamine. Inimkontakti neuropsühholoogiline mõju.
14:30-15:00 Kohvipaus
15:00-16:30 Suhtlustaktikad ja päeva kokkuvõte
Psühholoogilise turvatunde loomine. Motiveeriva suhtlemise ABC:
peegeldamine, kinnitamine, empaatiline infojagamine, küsimuste esitamine
Päeva kokkuvõtted.
Osalustasu 239.00
Hind sisaldab käibemaksu, tunnistust, põhjalikke materjale, kohvipause ja lõunat.
registreerimine ja info:
karin@ortostuudio.ee
53341328
raili@ortostuudio.ee
53088323
anne@ortostuudio.ee
53095294